کار آفرینان حوزه اشتغال زندانیان تسهیلات کم بهره دریافت می‌کنند

سرمایه‌گذاران حوزه اشتغال زندانیان می‌توانند از تسهیلات کم بهره کارفرمایی جزء۳بند (ب) تبصره ۲قانون بودجه ۱۴۰۳ بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، سید مجتبی حسینی مدیر کل زندان‌های زنجان با اعلام این خبر گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته بسته‌های حمایتی برای سرمایه‌گذاران بخش اشتغال زندانیان استان در نظر گرفته شده که با توجه به طرح‌های پیشنهادی آماده استقبال از کارآفرینان و کارفرمایان هستیم.
مدیرکل زندان‌های زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۵۷ زندانی مشغول فعالیت و کسب درآمد برای خانواده خود هستند اظهار کرد:مشاغل مختلفی در داخل زندان‌های استان در قالب کارگاههای قالیبافی، قلم‌زنی روی مس، خیاطی ،تولید آنتن‌های تلویزیون و محافظ‌های برقی، تولید تیرچه‌های ساختمانی و...در حال فعالیت بوده که درآمدهای حاصل از کار زندانیان در این واحدها به حساب خانواده‌ زندانیان واریز تا بخشی از دغدغه و مشکلات اقتصادی این قشر آسیب پذیر حل و فصل گردد.
حسینی تاکید کرد: در کنار کارگاههای تولیدی داخل زندان بخشی از زندانیان استان در قالب قراردادهای کارگری به واحدهای تولیدخارج از زندان اعزام تا مدت زمان تحمل حبس خود را با کار و فعالیت و درآمدزایی سپری تا ضمن کمک به چرخه اقتصادی کشور از هدر رفتن بخشی عظیمی از سرمایه‌های انسانی جلو گیری گردد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha